Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Upgrade je browser naar een hogere versieMoeilijke klanten bestaan niet
Als dienstverlener of verkoper werk je veel met klanten. Je zou graag meer impact op hun gedrag willen hebben. Ook wanneer een klant moeilijk doet of zelfs agressief wordt.
Deze training zet in op het ontwikkelen van duurzame klantenrelaties en is gebaseerd op het model "De Klantendriehoek" van Van Kelst & Co. Via video's, een vragenlijst en oefeningen leer je op 2u tijd het fundament kennen en versterk je je klantgerichte vaardigheden.
In deze online training vind je:
Na aankoop heb je direct en onbeperkt toegang. Het programma blijft altijd online beschikbaar via de website. Handig als je na lange tijd bepaalde oefeningen, video’s of praktische tips opnieuw wil bekijken. Jij kiest waar, wanneer en met welk toestel je dit programma wil volgen, volledig op je eigen tempo.
Dit online programma is gebaseerd op het model van "De Klantendriehoek" bedacht door Philip Van Kelst. De Klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.